Flash

Her türlü görüş ve öneriler için e-mail adresim : sa.oztekin@gmail.com

24 Kasım 2010 Çarşamba

Oooff şennur off


 
 

Oooff şennur off





Bu şiiri çok çok sevdiğim bir arkadaşım benim için yazmış. bende sizlerle paylaşmak istedim













Oooff şennur off







Acılarımın gönüllü rehberi,

Hüzünlerime bu kadar benzeme..








Çiçekleri dalında kurumuş yüregimin

ve her mevsimi kıştır yaşamın

Seninle alabiliyorken bu anlık nefesi






...gel..





gel hatırlatma bana geçenleri..











Ooof şennur off







Ne hasretler gizledik içimize gizli gizli ağlarken

kaç kişiye söyleyebildik içimizden geçenleri

kaç kişi anlardıki..






...hadi kalk...





ağlama nolursun..

göz yaşlarımız yeşertmiyor hayallerimizi














Ooof şennur off







Kaç bedel ödenirki bunlardan kurtulmak için

kaç kere dayanırki insan cayıır cayıır yanarken

kaç kere ölmeliyiz yalın ayak çocuklugumuza kavuşmak için..








...herşey o kadar zorki..







hiçbirşey kapatmıyor açılan yaraları

















Oooff şennur off







Yalancı sevdaların kurbanıyız



Dost görünümlü düşmanların gözünde saf masum iki yabancıyız



...biz...





Bir tebessüm için herseyini verecek kadar biz biliriz herkesi

ve bir damla sevgi için












inatçı iki dilenciyiz



...biz..





Oooff şennur offf











Bildigim doğrulardan vazgecmek yetmiyor

yinede hayata hep yedek külübesinden bakıyorum

çokmuydu verebildiklerinin yarısını istemek

hatamıydı ölürcesine sevmek, baglanmak, tapmak..








...biz...







biz nerde yanlış yaptık







Oooff şennur off







Benim, benim kadar yaralı arkadaşım









gözleri hüzün kokan cay güzelim,

rizelim












Resimli Şiirler - Resimli Şiir





Müzikli Şiir Sesli Şiir Müzikli Şiirler Sesli şiirler Fon Müzikli Şiir




 


 


 


 


 


 



Ben;

küçük bir kız çocuğuyum,

sevgine aşık

Bir sözünle dünyaları feth eden,

bir sözünle sahip olduğu her şeyi yitiren

Ben;

küçük bir kız çocuğuyum,

gece yastığına sen diye sarılan

Korktuğunda seni düşleyen,

tüm oyunlardan oyuncaklardan,

Seni daha çok seven

Ben;

küçük bir kız çocuğuyum,

Senden büyüyebilmeyi,öğrenmeyi öğrenen,

Seninle büyümek isteyen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder