Flash

Her türlü görüş ve öneriler için e-mail adresim : sa.oztekin@gmail.com

24 Kasım 2010 Çarşamba

Leyli Ve Siyah



Leyli Ve Siyah







Güneşin Doğmayı Unuttugu Yer Değil...


Güneşe Sırtının Dönen Bir Yürek...

Herhangi Bir Ülkenin...

Herhangi Bir Yüreğinin Sesi...

DUYULMAYAN....

GÖRÜLMEYEN.....





Sesler İfadelerle SEVİYORSAN


Sende Bizdensin...

Geride Bıraktıklarında Kalmasın Aklın

Onalar Bir Sonbahar Rüzgarında Savrulacaklardır...

Hatırlaman Biri Varsa , O da Verdiğin

Sözlerle YAŞAYACAKTIR





SEVGİLİ.

__Gözlerinin Karasında Yüreğimde

Artık Kara ve Kapkarası Bir Sevda İle

SEVDİM SENİ.

Hangi Sevdaya Bu Kadar Kara Yakıştırılırdı Ki

Hayatımın En Güzel Rengini Seninle Keşfettim...

Meger Ne Kadar Çok Seviyormuşum

Ben SİYAHI







Hele Gözleini Sorma Bana Dolunaydı


Gece Yollarına Düştüğümdün

Gölerindi Bana Rehper Olan

Işıl Işıl Sanki Dolunaydı...





Dillerime Adını Öğrettiğimde Sanki Ynlendirmeye Almışım

Dillendiriyorum Adını

Sana Yakışandı Sevda

Gönlüne Çizilmiş Resimdi Belki



En Soylu Yeminleri Dizdim Yollarına ve ...

Gözümü Kapadığımda İlk Sahneye Çıkanımdın

Sana Bir Sınır Çizemiyor Ellerim

Ve İfade Edilemeyensin

Vaar Olan Dünyada Evrende Kapsadığını

Nokta Olan Bir Dünyanın Diğer Yarısısın

LEYL deki Mana Siyahın Çok Yakışanısın




Sevgili ...

SİYAHIN EN GÜZEL YANISIN.....EN GÜZEL İFADE EDİLENİ..



fatih.d(Sıgınak)




Resimli Şiirler - Resimli Şiir


Müzikli Şiir Sesli Şiir Müzikli Şiirler Sesli şiirler Fon Müzikli Şiir





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder